Google spustil letos bezplatnou online vzdělávací platformu Digitální garáž. Reaguje tak na situaci na trhu, kde podle Evropské komise téměř 50% evropanů nemá dostatečné digitální znalosti. Digitální garáž je velmi užitečným zdrojem ucelených informací pro začátečníky. Platforma obsahuje snadno pochopitelná edukační videa a kvízy. Obsah kurzu si navíc zájemci mohou přizpůsobit podle vlastních potřeb. 

Na začátku si stanovíte, co byste se rádi dozvěděli. Klidně využijte tuto platformu jako zdroj užitečných informací o digitálním prostředí. Pokud s internetem pracujete nebo byste pracovat měli, určitě Vám to pomůže se lépe a rychleji zorientovat. Na webu Digitální garáže najdete celkem 23 témat, které můžete průběžně procházet. Víte, že v roce 2000 mělo přístup na internet asi 360 milionů lidí a v roce 2014 to byly již více jak 3 miliardy. Dnes je na internetu více jak půl světa. Na internetu trávíme více jak 30 hodin měsíčně. Pojďte ty hodiny na internetu využít jako zdroj nových informací. Zavítejte do Digitální garáže od Google! Zcela zdarma.


Digitální garáž byla vytvořená ve spolupráci s digitálními experty, odborníky na vzdělávání, psaní i uživatelské prostředí a je navržená tak, aby nevyžadovala žádnou technickou zdatnost uživatele. Nabízí celkem 89 lekcí rozdělených do 23 témat. Výuka začíná představením příležitosti na internetu a postupně uživatele seznamuje s konkrétními nástroji, které uživateli mohou pomoci uspět na internetu. Konkrétně se kurzy dotýkají e-mailového marketingu, reklamy ve vyhledávání, analýzy dat, využití mobilních webů a aplikací nebo posilování byznysu pomocí sociálních médií. Každá lekce má dvě části – několikaminutové výkladové video dostupné i ve formě přepisu a přímo navazující kvíz, který ověří vaše nově nabyté vědomosti. Na úspěšné absolventy Digitální garáže pak čeká všeobecně uznávaný certifikát o znalostech online marketingu.

Kurz se vyhýbá nesrozumitelnému technickému žargonu a jednotlivé problémy vysvětluje na situacích ze života. Jednotlivé kurzy totiž vycházejí ze zkušeností majitelů malých firem. Obsah pokrývá i služby a nástroje mimo platformy Googlu, jakými jsou např. Seznam, Facebook nebo Twitter. Abyste mohli kurz využívat, je třeba mít založený Google účet. 

Celý program je k dispozici zcela zdarma. 

Google pořádá i přednášky, kde se můžete setkat s odborníky. Bližší informace naleznete zde, kde se můžete i přihlásit. Využijte tuto jedinečnou příležitost a rozšiřte si obzory. 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

V pořádku